ΔΩΡΕΑΝ express αποστολή σε όλη την Ελλάδα. Επικοινωνία-Παραγγελίες: 2610625755
Ελληνικά
  • Ελληνικά
  • English
Το καλάθι μου 0

Συχνές Ερωτήσεις

Παραγγελίες

1. Πως κάνω παραγγελία;

  • Αφού επιλέξετε τα προιόντα σας και βρίσκεστε στο καλάθι πατάτε το κουμπί ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ.
  • Συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής και τα στοιχεία χρέωσης.
  • Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής, αποδεχθείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε την παραγγελία σας.
  • Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα δείτε μια περίληψη της παραγγελίας και θα παραλάβετε αντίστοιχο email.
  • Δεν είναι απαραίτητο να εγγραφείτε στο site face.com.gr προκειμένου να μπορέσετε να πραγματοποιήσετε αγορές.

2. Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

  • Αντικαταβολή κατά την παράδοση του προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης δεν θα επιβαρύνεται με έξτρα χρέωση.
  • Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω του Pay Pal.
  • Κατάθεση σε τράπεζα. Δείτε αναλυτικά εδώ

3. Υπάρχει ασφάλεια στις συναλλαγές;

H Ιστοσελίδα www.face.com.gr χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο SSL, για ασφαλείς online εμπορικές συναλλαγές. Με αυτόν τον τρόπο κρυπτογραφούνται όλες οι προσωπικές σας πληροφορίες, όπως ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας, το όνομα και η διεύθυνση σας, έτσι ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή να αλλαχτούν κατά την μεταφορά τους μέσω του Internet.Το πιστοποιητικό SSL της «ΦΙΛΙΠΠΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ». Το πρωτόκολλο SSL (SecureSocketsLayer), είναι σήμερα το παγκόσμιο standard στο διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (websites) στους δικτυακούς χρήστες και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (webservers).

4. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Η «ΦΙΛΙΠΠΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ» σας δίνει τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας εντός 2 ωρών από την πραγματοποίηση της τηλεφωνικά στο 2610625755 ή μέσω email στο info@face.com.gr.

5. Γιατί δεν γίνεται δεκτή η πιστωτική μου;

Μπορεί να υπάρχουν διάφοροι πιθανοί λόγοι που δεν γίνεται δεκτή η πιστωτική σας κάρτα και σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να απευθυνθείτε στην τράπεζά σας για να σας ενημερώσει.

6. Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους:

Μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ 
μέσω τηλεφώνου στο 2610625755 από Δευτέρα έως Σάββατο 9πμ - 2μμ.
μέσω e-mail στο info@face.com.gr

7. Μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν στην παραγγελία που μόλις έβαλα;

Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούργια παραγγελία.

8. Τι κάνω σε περίπτωση που ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου;

Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 2610625755 από Δευτέρα έως Σάββατο 9πμ - 2μμ. ή μέσω e-mail (info@face.com.gr) για την επίλυση του προβλήματος.

9. Τι κάνω σε περίπτωση που παραλάβω κάτι που δεν ήταν στην παραγγελία μου;

Σε αυτήν την περίπτωση μας ενημερώνετε μέσω τηλεφώνου στο 2610625755 από Δευτέρα έως  9πμ - 2μμ. ή μέσω e-mail (info@face.com.gr) για την επίλυση του προβλήματος.

10. Επιβεβαιώσατε την παραγγελία μου αλλά έχω λάβει ένα e-mail που με ενημερώνει ότι δεν υπάρχει απόθεμα στο συγκεκριμένο προϊόν. Γιατί συνέβη αυτό;

Δυστυχώς, παρ’ όλο που το σύστημά μας κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας, έδειξε ότι υπάρχει απόθεμα στο συγκεκριμένο προϊόν, κατά την συλλογή του από την αποθήκη μας διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε διαθεσιμότητα. Στη σπάνια αυτή περίπτωση υποχρεούμαστε να ακυρώσουμε την παραγγελία σας χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.

 

Αποστολές & Παραδόσεις

1. Με ποιες εταιρείες μεταφορών συνεργάζεστε;

Για τις αποστολές εντός Ελλάδος η «ΦΙΛΙΠΠΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ» συνεργάζεται με την εταιρεία ΕΛΤΑ COURIER.

2. Σε πόσο καιρό παραλαμβάνω την παραγγελία μου και με ποιο κόστος;

Ελλάδα – Σε όλες τις παραγγελίες τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν ΔΩΡΕΑΝ.

Οι αποστολές στην ευρύτερη περιοχή της Ελλάδος πραγματοποιούνται σε διάστημα 2-3 εργάσιμων ημερών.

 

Σημείωση: 

 Όσες παραγγελίες καταχωρούνται μέχρι τη 13:00 (ώρα Ελλάδας), επεξεργάζονται από εμάς την ίδια ημέρα, ενώ πέραν αυτής της ώρας οι παραγγελίες επεξεργαζόμαστε την επόμενη ημέρα. Όσες παραγγελίες καταχωρούνται την Παρασκευή μετά τη 13:00 (ώρα Ελλάδας) και καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, επεξεργάζονται τη Δευτέρα.

3. Έχει καθυστερήσει η παράδοση της παραγγελίας μου; Τι πρέπει να κάνω;

Σε αυτήν την περίπτωση μας ενημερώνετε μέσω τηλεφώνου στο + 30 2610 625 755 από Δευτέρα έως Παρασκευή 9πμ - 2μμ. ή μέσω e-mail (info@face.com.gr) για την επίλυση του προβλήματος.

4. Τι γίνεται στην περίπτωση που απουσιάζω κατά τη διάρκεια παράδοσης της παραγγελίας μου;

Αν το εμπόρευμα φτάσει στον προορισμό του και απουσιάζετε, η ΕΛΤΑ COURIER θα προσπαθήσει άλλες 2 φορές, τις επόμενες εργάσιμες ημέρες, έτσι ώστε να σας παραδώσουν την παραγγελία σας. Σε περίπτωση που τελικά η αποστολή δεν επιτευχθεί τότε η παραγγελία σας επιστρέφει σε αυτομάτως σε εμάς όπου αναλαμβάνουμε να επικοινωνήσουμε εκ νέου μαζί σας.

5. Το Φ.Π.Α. συμπεριλαμβάνεται στην τιμή;

Το Φ.Π.Α. των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται στην αναγραφόμενη τιμή.

 

Επιστροφές & Πιστώσεις

1. Ποια είναι η πολιτική των επιστροφών;

Η «ΦΙΛΙΠΠΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ» σας παρέχει τη δυνατότητα να επιστρέψετε κάποιο προϊόν μέσα σε 15 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του και να το αντικαταστήσετε με άλλο από το κατάστημα μας


    Προσοχή:

    • Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια).
    • . Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες της «ΦΙΛΙΠΠΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ» υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο.

    Οι επιστροφές γίνονται δεκτές αποκλειστικά και μόνο στην έδρα της εταιρείας μας:

    ΦΙΛΙΠΠΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ

    Μαιζώνος 80 , Πάτρα , 26221

    +30 2610 625 755

    Υπάρχει κάποια χρέωση για την επιστροφή;

    Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας η «ΦΙΛΙΠΠΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ» δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας τότε τα έξοδα αποστολής βαραίνουν τον ίδιο τον καταναλωτή. Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, η «ΦΙΛΙΠΠΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ» το παραλαμβάνει εντός 1-2 εργάσιμων ημερών για τις επιστροφές εντός Ελλάδος και μέσω της ΕΛΤΑ COURIER. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail ή τηλεφωνικά για τον τρόπο διεκπεραίωσή του.